Splošne pravice in obveznosti

S spletno stranjo www.aloearborescens.si upravlja podjetje Fruktus, Matija Šega s.p. ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »trgovec«). Obiskovalec mora za nakup posameznega artikla le navesti potrebne podatke za dostavo (ime in priimek, naslov, elektronski naslov).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje www.aloearborescens.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovcem in kupcem.

Osebna izkaznica podjetja

Ime podjetja: FRUKTUS, Matija Šega s.p.
Naslov: Drejčetova ulica 4, 8000 Novo mesto
Davčna številka: 49747436
Zavezanec za DDV: NE
Matična številka: 6048935
Registrski organ: AJPES, izpostava Novo mesto
E-pošta: info@fruktus.si
Telefon: 00386 40 504 245
Direktor: Šega Matija, dipl. ekon.
TRR pri SKB d.d.: SI56 0315 0100 0670 602

Pogoji poslovanja

Zadnja osvežitev: 27. maj 2023

Fruktus politika zasebnosti osvežena z zakonom GDPR – TUKAJ

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Trgovec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
• način plačila in dostave,
• časovno veljavnost ponudbe,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo in sklenitev pogodbe

Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in kupcem je na spletni strani www.aloearborescens.si sklenjena v trenutku, ko kupec opravi naročilo preko spletne trgovine, Trgovec pa nato kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila z naslovom: Vaše Fruktus naročilo je bilo sprejeto! V sporočilu je navedena tudi številka naročila.

Kupec pred oddajo naročila vidi celotno naročeno vsebino v “košarici”. Pred potrditvijo nakupa lahko preveri pravilnost naročila, količine in ceno, ter popravi morebitne napake.

Kot kupec velja oseba s podatki kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče dokler je naročilo v obdelavi.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežnikih spletne strani www.aloearborescens.si, 2 leti od opravljenega nakupa izključno za namene dokazovanja izvedbe nakupa.

Načini plačila

Trgovec omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu
  • z nakazilom na račun upravitelja (predračun)
  • z bančnimi karticami Mastercard/VISA/Maestro preko platforme bankart

Trgovec kupcu izda račun na trajnem mediju v elektronski obliki (pdf), z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. V primeru, da kupec nima elektronskega naslova, se pošlje kupcu tiskan račun skupaj z naročenimi artikli.

Izdaja računa

Trgovec po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje račun v tiskani izvedbi, skupaj z naročenimi artikli. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Postopek nakupa proizvodov

Ko vstopite na vstopno spletno stran Aloearborescens.si, se vam bo pokazal seznam najbolj zanimivih in prodajanih proizvodov iz naše spletne trgovine. V primeru, da bi radi izvedeli več informacij o izdelku, ki je v naši ponudbi, kliknite na sliko izdelka (na prvi strani), nato pa se vam bo odprla ustrezna podstran z opisom izdelka in možnostjo naročila le-tega.

Kako naročite želene proizvode?

Ob vsaki sliki proizvoda je zraven tudi napis »Dodaj v košarico«. Če želite izdelek naročiti preprosto kliknite na “Dodaj v košarico”. V trenutku, ko je bil izdelek uspešno dodan v košarico zgoraj v vijolični orodni vrstici vidite poleg ikone »košarica« število izbranih izdelkov in tudi znesek vašega naročila. V kolikor bi radi nadaljevali nakupovanje po naši spletni trgovini preprosto še naprej pregledujete izdelke in tistega, za katerega se boste odločili za nakup dodajte v košarico s klikom na »Dodaj v košarico«.

Ko boste imeli vse želene izdelke v košarici kliknite zgoraj v vijolični orodni vrstici na ikono košarice in pokazala se vam bo celotna vsebina košarice.

Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, preprosto kliknite »ikono koša« ob sliki  naročenega izdelka, ki se trenutno še nahaja v košarici. Ko boste izdelek odstranili se vam bo košarica avtomatsko posodobila.

V kolikor bi radi naročili namesto enega, dva kosa ali več kosov določenega izdelka, košarico posodobite tako, da pri »Količina« kliknite na puščico ^ ali ˅ in tako povečate ali zmanjšate količino. Ko boste povečali ali zmanjšali količino kliknite na »Prikaži košarico«da se vam bo košarica osvežila na novo količino. Tukaj lahko še povečujete in zmanjšujete željeno količino in nato kliknite na »Osveži košarico« kjer se vam bo znesek posodobil.

Ko boste to celotno vsebino košarice pregledali, kliknite »Na blagajno«.

Sistem vas bo peljal na spletno stran »Zaključek naročila«, kjer boste izpolnili Podrobnosti o naročniku. Če želite dostavo na drug naslov potem izpolnite rubriko »Dostavi na drug naslov« Če imate kodo kupona imate možnost za vnos te kode pri ikoni z zvončkom in napisno »Imate kupon? Tukaj vnesite kodo kupona.«

Izberite način plačila. Na volje je Plačilo s kreditno kartico, Plačilo po predračunu in Plačilo po povzetju.

V kolikor vaše naročilo znaša več kot 60,00 €, se vam v rubriki »Dostava« pojavi Brezplačna dostava (pri naročilu nad 60,00 €), katero izberite.

Pred zaključkom naročila obvezno preberite še Pogoje poslovanja in ko ste jih prebrali odkljukajte »Sprejemam Pogoje poslovanja in se zavezujem k plačilu.« ter nato kliknite na »Zaključek nakupa«.

Nekaj trenutkov po kliku boste v vaš e-poštni predal dobili sporočilo o izvedenem naročilu: Vaše Frutkus naročilo je sprejeto, nato, ko bo naročilo zaključeno pa dobite še sporočilo: Vaše Frutkus naročilo je zaključeno.

Za vsa vaša vprašanja v zvezi z nakupom izdelkov v naši spletni trgovini smo vam na voljo na e-poštnem naslovu: info@fruktus.si. Na vaše poslano naročilo se bomo odzvali v najkrajšem možnem času.

Cene

Vse cene na spletni strani so v EUR in vključujejo DDV.

Pridržujemo si pravico do spremembe cen!

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in v skladu s temi splošnimi pogoji.

Navedene cene veljajo le za nakupe na spletni strani www.aloearborescens.si in se lahko razlikujejo od cen na drugih prodajnih mestih.

Vse cene na spletni strani so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo Trgovec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Roki veljavnosti akcij se med seboj lahko razlikujejo, zato so navedeni ob posamični akcijski ponudbi.

Koda za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne strani www.aloearborescens.si.

Aktivno kodo najdete na naslovnih straneh oglasnih sporočil, v elektronskih sporočilih ali drugih medijih.

Koda prinaša različne ugodnosti, od daril do popustov.

Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust

Izberi izdelke, ki jih želiš kupiti in jih dodaj v košarico.

Na zaključku blagajne v okence ”Koda kupona” vpiši kodo za popust in klikni na gumb ”Uporabi kupon”.

Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust!

Ko vpišeš kodo za popust se vrednost kode avtomatsko odšteje od cene tvojega naročila.

Popusti se ne seštevajo!

Več informacij uporabnik prejme na telefonski številki 040 504 245 ali elektronski pošti info@fruktus.si.

Dostava

Dobavni roki

Rok za dostavo artiklov na zalogi po Sloveniji znaša od 3 do 4 delovne dni.

Ti roki se lahko zaradi višje sile, splošnih nepredvidljivih okoliščin ali okoliščin na strani podjetja, ki opravlja poštne storitve, včasih podaljšajo.

Strošek dostave

Strošek dostave plača kupec in po Sloveniji znaša 4,00 EUR z vključenim DDV-jem.

Veljavnost promocijskih akcij, ki vključujejo brezplačno poštnino je označena posebej, oziroma je prekinjena poljubno glede na potrebe Trgovca.

Informacije o dostavi

Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je DPD d.o.o..

Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

Težave z dostavo

Trgovec odgovarja za pošiljko vse do trenutka prevzetja s strani kupca. Tudi v primerih, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja.

Trgovec v omenjenih primerih zagotovi novo pošiljko v minimalnem možnem času.

O natančnem času dobave nas vedno lahko povprašaš preko elektronske pošte info@fruktus.si.

Upravljanje pravice do odstopa od pogodbe

18. člen

  1. glavne značilnosti blaga, storitve ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, storitvi ali digitalni vsebini;
  2. firmo, naslov sedeža podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo;
  3. končno ceno blaga, storitve ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej;
  4. informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  5. plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno;
  6. informacije o pritožbenem postopku pri podjetju;
  7. seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine;
  8. trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem;
  9. funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar je to primerno;

130. člen

–   naslovu sedeža podjetja, telefonski številki in naslovu elektronske pošte podjetja, po potrebi pa tudi o firmi in naslovu sedeža podjetja, v imenu katerega deluje;

–     podrobnostih drugega sredstva spletnega komuniciranja, kadar podjetje zagotovi drugo sredstvo spletnega komuniciranja. Drugo sredstvo spletnega komuniciranja zagotavlja, da lahko potrošnik vodi kakršno koli korespondenco s podjetjem na trajnem nosilcu podatkov, vključno z datumom in časom take korespondence;

–      pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 134., 135. in 136. členom tega zakona, skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe iz petega odstavka 138. člena tega zakona;

–      navedbi, da potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe, če je potrebno;

–     stroških vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti;

–   neobstoju pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s 135. členom tega zakona nima pravice do odstopa, ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe;

–   možnosti izvensodnega reševanja sporov in drugih pravnih sredstev, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihovi dostopnosti, če je potrebno.

  1. člen ZVPot določa:

–              v šestem odstavku, da mora podjetje v razumnem času po sklenitvi pogodbe, vendar najpozneje ob dostavi blaga potrošniku zagotoviti potrdilo o sklenjeni pogodbi na trajnem nosilcu podatkov (npr. v obliki elektronskega sporočila, dokumenta, priloženega pošiljki). To potrdilo mora z vidika ponudbe spletne trgovine vsebovati informacije iz prvega odstavka 18. člena in prvega odstavka 130. člena ZVPot.

  1. člen (pravica do odstopa od pogodbe)

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

  1. člen (izjeme od pravice do odstopa od pogodbe)

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega člena pri teh pogodbah:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:

–  je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,

–  je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in

–  je podjetje predložilo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena tega zakona.

  1. člen (štetje roka)

(1) Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz 134. člena tega zakona teči z dnem, ko:

  1. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;
  2. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;
  3. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;
  4. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

(2) Prejšnji odstavek se uporablja tudi za digitalno vsebino, ki se dobavi na materialnem nosilcu podatkov.

(3) Pri pogodbi o opravljanju storitve ali dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

(4) Pri pogodbi o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, ter daljinskega ogrevanja začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

  1. člen (roki pri opustitvi informiranja o pravici do odstopa od pogodbe)

(1) Če podjetje potrošniku ne poda informacij o pravici do odstopa od pogodbe iz 6. točke prvega odstavka 130. člena tega zakona, je rok za odstop od pogodbe eno leto. Rok začne teči po izteku odstopnega roka iz 134. člena tega zakona.

(2) Če podjetje potrošniku poda informacije o pravici do odstopa od pogodbe iz 6. točke prvega odstavka 130. člena tega zakona v enem letu po začetku teka odstopnega roka iz 134. člena tega zakona, začne odstopni rok iz 134. člena tega zakona teči z dnem, ko potrošnik prejme informacije.

  1. člen (obvestilo o odstopu od pogodbe)

(1) Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

(2) Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

(3) Podjetje lahko na svoji spletni strani ponudi potrošniku tudi možnost, da elektronsko izpolni in predloži obrazec iz petega odstavka tega člena ali poda nedvoumno izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe. V tem primeru mu podjetje nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.

(4) Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

(5) Obliko in vsebino obrazca z odstopno izjavo predpiše minister, pristojen za varstvo potrošnikov.

  1. člen (prenehanje obveznosti strank)

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 134. člena tega zakona prenehajo obveznosti strank glede:

–        izpolnjevanja pogodbe ali

–        sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

  1. člen (vračilo blaga)

(1) Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz 134. člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago.

(2) Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

  1. člen (stroški, povezani z odstopom od pogodbe)

(1) Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe prevzema le obveznosti iz tega člena in tretjega odstavka 143. člena tega zakona.

(2) Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga ali digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

(3) Če potrošnik odstopi od pogodbe po tem, ko je skladno s sedmim odstavkom 132. člena ali tretjim odstavkom 133. člena tega zakona zahteval, da podjetje začne opravljati storitev ali dobavo vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, ali daljinskega ogrevanja v odstopnem roku iz 134. člena tega zakona, plača podjetju znesek v sorazmerju z opravljeno storitvijo do dneva obvestitve podjetja o odstopu od pogodbe. Sorazmerni del se izračuna glede na skupno vrednost pogodbe. Če je cena v pogodbi glede na tržno ceno previsoka, se sorazmerni del izračuna glede na tržno vrednost.

(4) Potrošnika ne bremeni znesek iz prejšnjega odstavka, če mu podjetje ni zagotovilo informacij iz 6. in 9. točke prvega odstavka 130. člena tega zakona ali če ni zahteval, da podjetje začne opravljati storitev ali dobavo vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, ali daljinskega ogrevanja skladno s sedmim odstavkom 132. člena ali tretjim odstavkom 133. člena tega zakona.

(5) Potrošnika ne bremenijo stroški celotne ali delne dobave digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če:

–        potrošnik ni dal predhodnega soglasja, da se začne opravljati storitev pred pretekom odstopnega roka iz 134. člena tega zakona;

–        potrošnik ni potrdil, da s soglasjem iz prejšnje točke izgubi pravico do odstopa, ali

–        podjetje potrošniku ni zagotovilo potrdila v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali drugim odstavkom 133. člena tega zakona.

  1. člen (odgovornost za zmanjšano vrednost)

(1) Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

(2) Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 6. točko prvega odstavka 130. člena tega zakona.

  1. člen (vračilo plačil)

(1) V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

(2) Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

(3) Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

(4) Pri prodajni pogodbi lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

(5) Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga takega blaga običajno ni mogoče vrniti po pošti.

Vračila

Če kupec z našim artiklom ni zadovoljen, nam ga lahko na svoje stroške vrne, mi pa mu vrnemo kupnino, pod pogojem, da kupec ni porabil več kot tretjino količine izdelka.

Kupcu za vračilo kupnine izdelka ni potrebno vrniti, vendar mu v tem primeru onemogočimo uporabo naše spletne trgovine in torej morebitne nadaljnje nakupe.

Vračila formalno

Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik pravico, da v 14 dneh na elektronski naslov ali preko kakšnega drugega komunikacijskega kanala, Trgovcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Štirinajst dnevni rok za obvestilo začne teči naslednji dan od dneva prevzema naročenega artikla.

Kupec mora po sporočilu o odstopu od pogodbe Trgovcu blago vrniti najkasneje v roku 14 dni in to po pošti na naslov:

Fruktus, Matija Šega s.p.
Drejčetova pot 4
8000 Novo mesto

Kupec mora Trgovcu artikel vrniti nepoškodovan, torej v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen, se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec, ali je artikel kupcu ob uporabi izval alergijo oziroma drugo podobno stanje.

V takem primeru kupec uveljavlja reklamacijski zahtevek.

Kupec mora ob vračilu blaga Trgovcu poslati tudi račun za kupljeno blago, osebne podatke in transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno kupnino.

Potrošnik mora blago vrniti v roku 14 dni od dneva oddanega sporočila o odstopu pogodbe.

Trgovec se zavezuje da bo vračilo kupnine opravil najkasneje v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda ali koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.

Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, torej kupnina.

Strošek vračila

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila artikla po pošti.

Kontakt za vračila:

info@fruktus.si

Ravnanje z blagom

V skladu z zakonom o Zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili, se ravnamo v skladu z dobro higiensko prakso, katere cilj je zagotoviti varno hrano in ostale izdelke na najenostavnejši način.

Informacije in reklamacije

Vsako reklamacijo bomo obravnavali v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Za informacije in reklamacije lahko uporabnik:

–   pokliče na telefonsko številko 040 504 245
+ med 9.00 in 18.00 od ponedeljka do petka

–   piše na email: info@fruktus.si

V osmih delovnih dneh bo trgovec rešil reklamacijo uporabnika oziroma mu posredoval pisno razlago vzroka eventuelno še nerešene reklamacije.

Vse spore, ki ne bodo rešeni na ta način, bo reševalo pristojno sodišče v Novem mestu.

Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Trgovec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Trgovec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Osebni podatki (ime, priimek in mail), ki so vpisani na mailing listo se uporabljajo za obveščanje uporabnikov, ki so s tem soglašali z vpisom na listo v zameno za elektronsko brošuro. Uporabnikom se na mail posreduje uporabne informacije, ki jih utegnejo zanimati. Vsi uporabniki imajo v vsakem trenutku možnost, da se iz liste tudi odjavijo in sporočil ne prejemajo več. To sporočijo tako, da na dnu prejetega sporočila kliknejo “Odjavi me”.

Komunikacija

Trgovec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo trgovec izrecno spoštoval.

Mnenja / komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti strani, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Trgovec omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik strani. Trgovec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu trgovca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na trgovca.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Trgovec ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Trgovec brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako trgovec tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Trgovec ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Omejitev odgovornosti

Če ni drugače določeno v splošnih pogojih, ki urejajo prodajo izdelkov in transakcije izvedene preko spletne strani, Trgovec ne daje nikakršnih implicitnih ali eksplicitnih zagotovil in garancije, da bodo vsebine na spletni strani www.aloearborescens.si brez odstopanj ali napak.

Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je kakšen podatek napačen.

Trgovec ne prevzema odgovornosti za morebitno posredno ali neposredno škodo, ki bi lahko nastala zaradi uporabe te spletne strani brez soglasja uporabnika.

Upoštevaj, da lahko obstajajo določene naloge, ki jih Trgovec ne more sprejeti in jih lahko prekliče.

Trgovec si pridržuje pravico, da po lastni presoji, zavrne ali prekliče vsako naročilo iz kateregakoli razloga.

Nekateri dogodki lahko povzročijo težave pri vrstnem redu, zagotovitvi ustreznih količin, pravilnih informacij o cenah in izdelku ali težave v zvezi s plačilnimi sistemi, zato lahko Trgovec pred sprejemom kateregakoli naročila zahteva dodatna preverjanja.

Trgovec lahko brez predhodnega obvestila takoj odpove pogodbo ali prekliče vse ali del svojih pravic in obveznosti iz teh Splošnih pogojev in takoj prekine dostop do spletne strani tako, da uporabniku prekliče geslo in identifikacijo računa, izdanega za uporabnika ali gosta in zavrne uporabo spletnega mesta www.aloearborescens.si v celoti ali delno, če ugotovi poskus zlorabe ali poskus oškodovanja s strani uporabnika.

Vsako prenehanje te pogodbe ne vpliva na pravice in obveznosti (vključno brez omejitev, tudi za plačilo obveznosti) strank, nastalih pred datumom odstopa oz. prekinitve pogodbe.

Pritožbe in spori

Trgovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trgovec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@fruktus.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Trgovec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se trgovec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

FRUTKUS, Matija Šega s.p., ki kot trgovec blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!Aloa Arborescens LOGO610

Direktor: Matija Šega dipl. ekon.